Torsdag

Hej! Även idag har man jobbat arslet av sig....Men det känns faktiskt skönt att känna att man lever:) Åtminstone i den här kylan då man helst av allt skulle vilja lägga sig under täcket o dö.

Tanken var idag att jag skulle hinna med massa grejer men eftersom min hjärna är full just nu så hamnade det någon annanstans och glömdes bort. Skulle även bakat ihop nånting till tjejerna (tanterna:) på jobbet tills imorgon då det tydligen var min tur att ta med mig det. Jag kan inte ens baka va fan! Eller jag vågar mig inte på det helt enkelt, allting går ju snett jämnt så att bjuda andra på nånting jag själv bakat? Näääää....Inte om jag vill ha jobbet kvar iallefall:)

Nu ska jag käka möglig öst och kex! Julmusten joinar också...:)



Min fina stjärna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0