Percing i tragus!

Ja men bättre sent än aldrig hörrni! Här har ni en bild på min fina percing!





Ångrar det inte en sekund! Så jävla snyggt!! Det läker så himla bra också! Killen som percade mig sa att just brosk är jätte svårläkt och det tar upp till 6 månader innan det har läkt helt. Just därför måste man vara noga med att tvätta dom första 3 månaderna och ibland även längre (om jag fattade rätt). Nu har jag bara haft den här i en vecka men jag har inte haft något problem alls, det svällde inte ens upp minuterna efter. Självklart har jag haft ont men det har sett så himla fint ut hela tiden och inte en ända sårskorpa har jag fått! Nu kan jag pilla, tvätta o dona utan att det ens känns! Riktigt skönt! Hade hört och räknat med värre:)


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0