Klack.

Igår vart det klackarna i taket! Började med förfest, födelsedagsfest och till sist en utgång. Helt ok kväll faktiskt med undantag för vissa idiotsaker. Bättre kvällar har man haft men ska absolut inte klaga. Känns i kroppen idag att det vart mycket spring igår iallefall, helt deck. Har sovit bort hela dagen. Tragiskt. OCH ni tror inte jag får lite panik när jag sitter och tänker för mig själv att det är jobb imorgon, hur fan ska jag orka det?? MEN det är ju bara lördag idag så det blir ju en vilodag imorgon med!! Skönt.

Dock har jag världens beslutsångest just nu. Vet inte om jag ska ut ikväll igen? Fast lite lugnare idag än igår då såklart:) Eller om jag bara ska sitta hemma? Har ijoförsej varit och handlat chips, dip och julmust (fast den är redan slut, suck) så lika bra att sitta hemma kanske. Har snackat med lillsis Linnéa om att kolla på twilight också.. Behöver en dos av vampiers känner jag..M så får det nog bli.




Igår var jag lockig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0