Det går bra nu!!

ÅH! blir man inte glad av att veta att man har massor med roliga saker inplanerade??!!

* 20e går jag på två veckors semester och då ska det hända grejor!:) Bla hänga med söta lillsis linnéa MYCKET!
* Shopping/julklappsdag med Kimsan
* Julafton
* Juldagen
* Nyårsafton
* 11 januari börjar Zacke på dagis
* Kryssning (datum ej satt än)
* Förmodligen en resa till något varmt ställe i februari.
* 4 månader kvar tills APRIL!!!

Finns tusen andra saker också men dom håller jag för mig själv så länge!!:D

Mitt liv är så ursäkta ordspråket JÄVLA bra nu! Allting rullar på! Det som fattas är en egen lägenhet men jag har sökt så pass många att ett svar nästan måste komma inom kort! Den som väntar på något gott;)



DET GÅR BRA NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0