Bilder från urf.

Har haft 3 DYYYNDER dagar på URF. Fredagen var helt klart bäst men dom andra dagarna var mycket bättre än bra dom också:) Nästa år kör vi all in igen!! Pics, pics, pics!





Sista dagen regnade det som fan (och åskade, fast musiken var så hög att man inte hörde smällarna, man såg bara blixtarna) så då åkte ett par stövlar på:) Superskönt och så roligt att garva åt alla med helt förstörda skor... Hahaha EVIL.... Jag var bara så förbannad över att mitt hår vart helt förstörd efter att paraplyet vek ihop sig själv rätt över mitt huvud så allt vatten som var på paraplyet hamnade i mitt hår och ansikte.. Låter det inte som typiskt maria?? SÅÅÅÅ lite skadeglädje fick jag väll ha åt alla småflickor som sprang runt i high heels, vita tygskor osv. Tihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0