Min helg.

Hellooo duuudes.

Min helg var helt ok:) Vart ingen stuga i fjällnora i lördags. Istället drog jag, lillsis, Ahmed o hans lillebrur till stadsparken och tog ett par kalla. Var en lugn och fin kväll:) Faktiskt så lyxade vi till det med att ta in på hotell när Zacke skulle sova. Tanken var ju att vi skulle till fjällnora så det kändes inte mer än rätt att ta in på hotell istället, speciellt när det rörde sig om samma pris. Älskar att bo på hotell!! Man sover som en prinsessa!

Igår var vi hos Zackes storasyster hela dagen..:) Eftersom vi allihopa var jävligt bakis (jag drack inte mycket men tro mig det lilla jag drack kändes i varenda kroppsdel dagen efter) så självklart vart det pizza! :) vad annars liksom?



Jag o Zacke i lördags:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0