Gårdagens outfit och lite annat.

Home again! Trevlig kväll igår:) Jag och Ahmed kollade på första filmen av Twilight.. Jag kan verkligen inte få nog!! Hursom, nu ska vi käka mammas hembakade piroger (jag som lagt den beställningen, hehe. Dom är bäst!) och sen kommer fina Camilla och lilla Viggo och hämtar upp mig och Zackisen. Blir en Twilight kväll ikväll igen. Fast ikväll blir det 2:an och 3:an.. Dunderdunder!

Sover kvar där tills imorgon. Ska gosa en massa med lilla bebisviggo!

Vi hörs imorgon:) Men först gårdagens outfit.



Flanell skjorta - Weekday.
slappt linne - Weekday.
Höga midjeshorts - Nelly.
Höga tygskor - Lindex.
Klocka - Ur&Pen.
Ringar - Guldfynd.

Och så mittbena på det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0