usch&fy&blä

Jag får psykbryt på mitt öga snart... :( Och på min förkylning.. Länge sen jag kände mig såhär dålig. Anledningen till att jag sitter här är för att jag inte kan lägga ner huvudet på kudden för att mitt jävla öga gör så jävla ont. Varenda nerv i mitt huvud värker pg.a mitt pissöga!! Varför ska jag alltid råka ut för det här när jag blir förkyld? Har haft såhär ända sen jag var liten. Så fort mitt immunförsvar sätts ner så dyker ögoninfektionen upp på SAMMA öga...  Måste gå till doktorn för ett recept men hur fan ska jag orka det? Nu ska jag inta 19346838383 alvedon och hoppas på att få sova.


Tur att den här sötnosen är frisk nu iallefall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0