Inte världens bästa dag.

Den här dagen har väll inte varit världens bästa dag. Zacke somnade med feber igår och var stekhet hela natten trots alvedon. Sisådär en gång i halvtimmen vaknade han av att han var ledsen eller för att hans hosta vägrade att släppa. Under dagen verkar han inte haft någon feber men det har varit väldigt kinkigt och gnälligt. Även jag börjar känna mig sjuk, det svider i halsen och kliar i ögonen. Att jag är trött efter en total vakennatt är väll en annan femma.

Och för att krydda på lite mer dåliga saker kan vi ju dra upp vad som hände med vädret egentligen? Igår var det strålande sol och solen riktigt stekte.. Idag har snön vräkt ner utanför fönstret och lite regn har också öst ner från himlen. När kan man börja hoppas på vår? Tell me. Jag behöver värme nu...

Slänger in en bild från helgen som gör mig glad.




Bus.. :) Nä ni nu blir det popcorn och tvmys. Falk på tv ju.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0