Zackes födelsedagskalas!

Födelsedagskalaset i lördags var supermysigt! Zacke fick jätte fina presenter! Hur mycket kläder som helst och han älskar alla sina nya leksaker som sjunger och blinkar! =) En "nalle" som sjöng åkte med till Ahmed i lördags för den vägrade han att släppa, hehe. Resten har han lekt med nu på kvällskvisten när vi kom hem! Stannade hos Ahmed några dagar. Vart ju utgång i lördags och det vart utgång för hela slanten vill jag lova, var så slut i söndags att jag inte orkade röra mig någonstans. Trevligt nog vart jag bortskämd med smörgåstårta och annat gott =) Sånt behövs dagar då man bara vill gå och dö, haha!

Nu är jag hemma iallefall, sitter och käkar lite kex med ost. Sen blir ZZzZZZzova. Ska till Petra imorgon! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0