Zackes 1års önskelista!

Zacke fyller år om mindre än 2 veckor, har fått lite önskemål om att jag ska skriva en önskelista här på bloggen! Så jag gör det, det jag skriver upp är bara det jag själv kommer på just nu. Han blir såklart glad över allting! =)


♥ Kläder, strumpor, vantar, mössa. Allt i klädväg behövs alltid! Han har strl 86/92 nu, så antingen det eller större.

♥ Saker som låter, spelar, sjunger.

♥ Plockhink eller liknande. Han älskar att sitta och plocka med saker.


Sen vet jag faktiskt inte, Zacke är inte världens kung på att leka med leksaker. Han har aldrig vart intresserad av det! + Att vi har sååå mycket här hemma eftersom Zacke har ärvt allting från sin morbror Ville och resten av hans mostrar och morbröder. Men som jag skrev så behövs kläder alltid och saker som plingar och låter går alltid hem! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0