Snygg kjol hos Nelly.

Åh, okej nu börjar jag bli smått tokigt på alla nya kläder som visar sig överallt. Jag vill shoppa!! NU!! Hittade en massa på H&M, koftor & skor.. Men men men, hittade en sån snygg kjol på Nelly att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Dock vågar jag inte beställa eftersom alla kläder jag köpt därifrån har varit för stora i storlekarna trots att jag tagit den minsta =( ....och så kostar den lilla underbaringen strax över 500 kr också och det vettetusan om jag har lust att lägga ut den här månaden.. Eller om den ens är värd det? Tveksamt..

Riktigt snygg är den iallefall! & Jag som ääälskar dragkejdor.
Men äh har faktiskt sett en liknande på stan! Woho ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0