ser fram emot lördag!

Ser fram emot lördag supermycket! Först och främst ser jag fram emot Zackes födelsedagskalas, ska verkligen bli kul att se honom öppna presenter och förhoppningsvis blåsa ut ljusen på tårtan själv, fast man ska inte ha för höga förhoppningar om det! ;)

På kvällen blir det som sagt utgång! Blir jag, Ahmed, Micke & Petra. Var så länge sen jag var ut med Petra och det finns ju ingen roligare person att vara ute och svira med! Tanken är att först åka hem till Ahmed, lämna lillzack och fixa mig där. Innan vi beger oss till stan tar vi nog en kanna på brancos och sen möter vi upp Petra och Micke för några öl i stan! Vet inte om vi går ut på värsta utestället eller om vi bara sätter oss någonstans men om jag känner mig och Petra rätt kan vad som helst hända, haha! ;)

Nej, nu ska jag lägga i säng lilleman. Blir en fullspäckad dag imorgon, Petra skulle hämta upp mig vid 13.00 och sen ska massa ärenden fixas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0