Ny tröja från cubus.

Tjena mittbena.

Sitter framför farmville och dricker ett väldigt gott örtthé. Snacka om att jag fastnat för det där farmville. Not good! Har stigit upp någon level nu iallefall, that's good, haha!

Zacke verkar stanna hos Ahmed ikväll igen, känns lite surt för jag saknar honom. Igårkväll när jag skulle gå och lägga mig saknade jag hans små snarkningar brevid, men jag försöker intala mig själv att det är bra för honom att vara där också. För det är det ju!

Ska försöka göra nånting av den här dagen. En städning skulle verkligen behövas, skulle vilja träffa Petra också men hon jobbar ju som en arbetsnarkoman jämnt! Bra för henne, mindre bra för mig.. Buhuhu.


Min nya tröja med dragkedja (bilden gör denn inte rättvis) från Cubus. Love it!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

oh! Lovely! Måste ta mig ner på stan och spana in Cubus tror jag. :-) Kram!

2009-09-04 @ 12:20:26
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0