Min lilla kille blir stor!

Imorgon fyller min pluttkille 1 år! Minns det som det vore igår..♥ Älskar dig till hjärtat säger stopp och långt därefter. Du är det finaste som hänt mig, min lilla skatt!




Fast Zacke får vänta med sitt kalas tills på lördag! =) Då blir det födelsedagskalas här hemma med tårta och massa paket och på kvällen går vi "vuxna" ut. Ahmed & jag har fixat barnvakt, Zacke ska få vara hos sin farmor.

Imorgon fyller även Zackes moster och gudmor år. Känns lite speciellt eftersom hon var med under förlossningen (Ahmed var också med, men hade svår lunginflammation så kände att jag behövde ett extra stöd, hehe). Så coolt att han föddes på hennes födelsedag. Jag hade frågat långt innan om hon ville vara gudmor och frågade ungefär en vecka innan om hon ville vara med på förlossningen och då sker det PÅ HENNES födelsedag. Det var inte bara jag som fick en liten guldklimp, jag fixade även en födelsedags present åt henne! ;) Allting känns så speciellt och det kommer bli jätte mysigt att åka och gratta henne imorgon på 30 års dagen. Eftersom jag precis för ett år sedan fick sånt underbart stöd av henne! Zacke fick världens bästa gudmor redan från start!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0