Kulturnatten! nonono.

Popcorn, chips, dipp och en cider 4.5. Det är min lördagskväll! Självklart dippar jag inte popcornen, vart bara så att jag gjorde ordning popcorn som inte alls vart nåt goda. Jag saltade och saltade men det kändes som om saltet bara rann av? Smakade ingenting iallefall så då fick chipsen och dippen hoppa in istället! ;)

Det är helt tyst här hemma.. Alla är inne och svirar på kulturnatten. Känns verkligen att man vuxit upp när den kvällen kommer, oavsett om jag hade Zacke eller inte skulle jag inte i min livligaste fantasi sätta min fot där. Om det inte vore för att jag skulle kolla på nåt dvs, kultur eller liknande. Det skulle jag mycket gärna kunna göra faktiskt, finns nog en hel del sevärdigheter! =) Så ni vet..

Kommer dock aldrig glömma mina minnen från dom där kvällarna. Finns bara ett ord - galet! Old times is always the best times..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0