Kalas & dagens O.

Yes, nu börjar allt bli klart! Har smyckat med ballonger och serpentiner både inne och ute, ställt upp urtjusiga sugrör till barnen och nu är det bara dekoratinerna på tårtan kvar! Köpte 1årsljus,glitterljus och ljus i olika färger, även två sorters strössel och lite sånt där kul! =) Kul att fixa "barnkalas" ju!

Har även hunnit med att sminka mig och klätt på mig. Tanken är att den här sminkningen ska sitta kvar till ikväll men vi får se hur det blir. Finslipa det lite måste jag nog iallefall.

Har ögonskugga på mig idag för ovanlighetens skull! Valde en ganska mörkgrön, passar till mina ögon eftersom dom är grön/bruna.

Här ser ni även en liten outfit för dagen! =)
 
Väst med paljetter - Vero moda.
Vit t-shirt med fina detaljer - H&M
Jeans som inte syns ;) - Holmlunds.
Zebraörhängen & ring - H&M
Klocka - Ur&pen
Nitarmband - Veckorevyn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0