Zackes dag!

Har inget speciellt att skriva. Lägger upp ett par bilder på Zackisen från dagen. Om ni undrar varför han i stort sätt bär olika kläder på varje kort beror det på matkatastrof och blöjkatastrof..

Sara var förresten här idag med sin systemkamera så det kommer komma några sånna bilder i ett annat inlägg, har inte fått alla än heller. Hoppas hon kan skicka över resten som jag inte fått imorgon, dom var så fina alla korten.. Vill också ha en sån kamera!!

Zacke vart bortskämd med en "plocklåda" (ni vet vad jag menar?) idag och han vart överlycklig. Han älskar ju att plocka och greja med saker!





Efter en matkatastrof såg lillkillen ut såhär. (det är inte lätt att mata en unge som har myror i rumpan och inte kan sitta still ;))





Precis på väg att resa sig från sittandes, min duktiga kille!



Och efter en blöjkatastrof åkte dessa kläder på..



Sötnos!




Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla charmtrollet! Han är bara FÖR söt! :-) Jag får skicka över resten av bilderna ikväll, jag är hemma efter 20, så är du inloggad på msn då kan du få dem. :-)



kram!

2009-09-28 @ 09:54:16
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0