090909

Shit vad skumt det kändes att skriva det, hehe. 090909! Inte varje dag! Inte för att dagen har fört med sig nåt speciellt, bara massa snor och hosta. Fast börjar faktiskt bli bättre nu så ska inte klaga.

Imorgon ska jag och Zacke till Bvc för 1årskontroll (stora killen! Kan knappt fatta det..) vilket innebär vägning, mätning, läkarkontroll och SPRUTA (!!) stackars min lilla kille men det ska nog gå bra.. Hoppas jag!

Turkietbild som vanligt.. Vi tog så otroligt många bilder, kom ta år och dar innan jag hunnit lägga ut alla! ;) Kommer ihåg den där dagen iallefall.. Vi dök, hoppade och stod på händerna som galningar i poolen. Var också samma dag jag fick äckligt ont i halsen och köpte halstabletter för 50 kr och hur många var det i? 15st MAX, om ens det.. Rån! ;)


Kommentarer
Postat av: jessica

Åh va härligt med bvc, kul och se resultat på vägning osv :) går zacke nu? :) eller? Så kul och se utvecklingen på dem.



Ja precis, alexander fyller den 16 oktober, kan inte fatta att han fyller 1 år snart, och nu är de inte långt kvar tills zacke fyller ju.. kram

2009-09-09 @ 22:38:53
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0