Vilosöndag och fyrishov imorgon!

Morning shunshines!

Så bra det känns att vakna upp helt utvilad. Dock jag gick och la mig rätt sent och Zacke vaknade en timme tidigare men att jag bara tog det lungt igårkväll gjorde ganska mycket. Skönt!


Idag ska vi inte göra så mycket.
Kanske träffa Camilla och åka och kolla på hennes nya hus. Det skulle vara mys! Vill verkligen se hur hon har det!! Tråkiga är väll att det är ganska långt härifrån till henne och har ingen lust att sätta mig först på en buss för att sedan ta en annan. Nej det orkar jag verkligen inte idag!

Imorgon däremot ska vi till Fyrishov (ett badhus för er som inte vet, hehe)! Ska bli så himla kul att få se Zacke plaska omkring. Han har ju bara badat i poolen här hemma och fyrishov är ju betydligt större om man säger så, haha! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0