Tisdag.

Hallå där..

Igår vart det några goda bacardi drinkar. Ahmed fyllde ju år så vi lyxa till det lite! =) Är lite lagom sliten idag med andra ord. Sitter just nu med en cocacola fylld med is i hopp om att min huvudvärk ska försvinna. Ahmed är på möte i stan så jag och Zacke sitter här ensamma och pumpar musik.

Får se om jag åker hem eller om jag stannar en dag till. Känner mig sugen på filmkväll och vet att A har ett par bra filmer, så det blir nog hemåt imorgon.

Tänker på min Villeplutt
som fått kraftig halsfluss!! Egentligen vill jag bara hem och pussa på honom men mamma sa att det var väldigt smittsamt och då tänker jag på Zacke. Vill inte gå igenom det igen! Men mamma se till att pussa på honom en massa från mig!

Nu ska jag underhålla min bebispojk.


Kommentarer
Postat av: Ville

Japp det s´ka jag....pussa på min bebispojk också !!!

2009-10-06 @ 13:44:57
URL: http://www.metrobloggen.se/ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0