Spelar spel med mammsen!

Godkväller.. Har precis lagt i säng lillskrutten och väntar på ett par goda munkar som syskonen mina är och handlar! Älskar munkar och skulle kunna smälla i mig hur många som helst, som den godisråttan jag är, hehe...

Annars har dagen varit bra! Som vanligt har jag känt mig rätt seg och funderar mer och mer på om jag ska börja äta mina järntabletter igen (har ett paket kvar från när jag var gravid) och se om det är förklaringen till min trötthet.


Två bilder på min gullis som myser med kossan han fick av "tant" Camilla på sin födelsedag ;) Och spelar spel med mamma sin. Mycket duktig måste jag få säga även om det mest gick ut på att trycka på så många knappar man kunde samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0