Min helg.

Har tillbringat min helg hos Ahmed. I fredags lyxade vi till det med lite vin och i lördags vart det lugnt framför en bra film. En riktigt bra helg med andra ord! En helg i min smak! =)

Zacke har varit superglad hela helgen, han har skrattat och lekt dagarna i ända. Så kul att se att han kan sysselsätta sig själv lite och ha kul åt småsaker, det krävs inte mycket för att underhålla den lillpojken ska jag säga er! Hehe. Han börjar bli riktigt stor nu och för varje dag är det något nytt man får se! Tokungen!

Idag kom Nike förbi till Ahmed, gjorde mig sällskap över en thé och fick sen skjuts av henne hem. Vi har planerat en del saker framöver som jag verkligen hoppas blir av. Vi ses alltför sällan! Förut sågs vi varenda dag och nu med lite tur ses vi en till två gånger i månaden. För lite!!


Nu ska jag fortsätta äta smörgåstårta här!
MMmmmm! Finns det något bättre än smörgåstårta? No no nO.



  

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0