Första dagen utan någon powernap (För Zacke hehe;).

Godkväll! Sitter här och dricker en varm kopp thé. Har huvudvärk som bara den, har haft det i 3 dagar nu så jag börjar bli lite knäckt av det. Sitter bara på vänster sida dessutom. Irreterande.

Zacke somnade på min axel när jag gick runt och fixade med saker i köket. Som tur var hade jag precis bytt blöja och gjort ordning han för sängen. Han var trött. Inte konstigt heller, han sov ingen middag idag. Han vaknade så pass sent imorse efter att ha hållt igång hela natten så jag vart lite osäker på om jag verkligen skulle låta honom sova överhuvudtaget. Då hade det blivit vid 14.00 tiden och det känns rätt sent. Så jajamen, idag var första dagen utan någon sovstund och det lär nog dröja ett bra tag till innan det blir så igen. Hoppas han sover gott nu iallefall. Risken kan finnas att han blir orolig av det. Lillkillen.

Jag själv ska också sova snart, ska bara fixa och trixa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0