En glad apelsin.

Hejhej.. Är back home nu. Kom hem rätt sent så det var bara och käka lite grann och lägga Zacke isäng. Han var så trött lillen! En till tand håller på och kikar fram i underkäken och det har ställt till det lite på nätterna. Han vaknar superpigg vid 01.00 tiden och vill härja på nån timme innan han ens kan tänka sig att somna om, hehe... Hans vilja är ju min lag! ;) Nä, men trött är man. Sova bör man...

Sitter och käkar en apelsin just nu, har hört att det ska vara bra för förkylningar (?) och eftersom jag börjat känna mig hängig,snorig och nysig (hihi älskar ordet n y s i g) gör jag allt för att bli frisk igen. Hatar att vara sjuker. Zacke har också varit snorig och hängig men det beror nog på tanden skulle jag tro, han är iallefall på bättringsvägen nu bara lite rethosta kvar.. Fast sen jag la ner honom i sängen har han inte hostat nånting alls så med lite tur kanske både jag o Zacke får en lugn natt! =)

Nix, nu ska jag röra mig mot my bed. Hörs imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0