En dag på fyrishov!

Nu är vi hemma igen! Åkte vid 10.30 imorse så vi spenderade drygt 4 timmar där. Snacka om att det var en kille som var trött! Somnade i mitt knä när jag satt och väntade på pappa (min) lillebror1 och lillebror2 för att ta bilen hem. Men det är helt förstårligt som han plaskade och härjade med sin morfar och morbröder! =) Haha, jag är också helt slutkörd! Snacka om att armarna känns som spagetti efter att man gått runt och dragit en tung liten tjockis i vattnet nästan 4 timmar! Men Zacke hade sååå kul och var sååå duktig! Detta ska definitivt göras om!

Ska lägga in ett inlägg med bara bilder från idag senare!
Lillebror Philip vågar inte visa sig i min blogg, därav hans vita jätte huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0