Jag as a child eller something, mohaha

Jabadoba.. Snart dags att sova för min del också! Lillprinsen verkar sova oroligt, hör hur han låter och vänder sig. Var tvungen att gå upp och kolla vad han höll på med för ett tag sen, då hade han lagt sig med huvudet i fotändan på spjälsängen.. Alltså med fötterna på kudden.. Haha! Han kan han.

Imorgon är det stan som gäller för mig och Zacke. Ska kolla lite på overaller. Hittade inga i boländerna. Inte i Zackes storlek. Som tur var så slog jag till på en skitsnygg jacka till Zacke så än är det inte så bråttom. Overallen är mest tänkt att han ska ha hemma och slita på. Hursom, stan & overall.... Efter det drar vi oss till Ahmed! Får se om vi kan styra upp nåt ruuligt! Skulle vara ruuligt lixom.

- Hej jag heter Maria och jag är övertrött! - Hej Maria!

Godnatt!

Yeah, this is me! ;) Haha, för ett x antal år sen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk så söt du va!

Kram på dig å pussa Zacke!!

2009-10-23 @ 08:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0