13 okt.

Hellulu. Haft en bra dag? Min har knallat på. Mest myst med min älskade Zackarias. Han börjar bli så gosig och vill pussas och kramas hela tiden! =) Han har även snott min leopardsjal till hans nussefilt så den kan jag ju glömma se igen. Mindre bra! Hehe...

Här kommer lite bilder från dagen. Självklart vart det två klädbyten, vad kan man räkna med nu förtiden. Lillkillen har blivit riktigt duktig på att äta förresten, idag fick han äta alldeles själv och det gick ju kanon!! Han åt hur mycket som helst. Mormors hemlagade potatismos var en riktig höjdare minsann! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig kille! Och vad kul att han börjat gå så mycke! Längtar efter lill-zack. :-) Kram!

2009-10-14 @ 08:32:18
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: Emma

Jag längtar också! Du tänkte på det... har han ärvt den där t-shirten efter ville? för de liknar t-shirtarna som fanns i egypten så himla mycket... hehe... puss på zackisen! o på dig ;)

2009-10-14 @ 11:05:51
URL: http://www.metrobloggen.se/emmskis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0