Brist på nåt kul att skriva?

Snodd från lillsis Linnéas blogg.

Hur svarar du i hemtelefonen?
"Ah hej, det är Mia"
Hur svarar du i mobiltelefonen?
"Ah hallå?"
Dagens låt?
Pihl Collins - Another day in paradise. Tröttnar aldrig!!
Hur mycket pengar har du?
För lite!
Senast kramat och när?
Min lillZack! Alldeles nyss.
Vem sov du hos senast?
Ahmed.
Vem sov hos dig senast?
Oj, way back. Ahmed skulle jag tro.
Vad vill du ha just nu?
En massa kläder & skor.
Stör du dig på?
På morgonen stör jag mig på nästan allt. Annars är jag rätt cooool! ;)
Vem är snyggast?
Fredrik Ljungberg! OF COURSE! ;) Haha uttjatat?
Är du en bra partner?
Ja, det hoppas jag.
Har du sett din bästavän gråta?
Ja..
Vad åt du senast?
Pizza! Nammiii!
Har du varit på ett party?
Öh nej? Klart!!!
Har du varit utomlands?
Yes!
Vad är det första du gör på morgonen?
Busar med Zacke.
Vad ska du göra efter det här?
Kolla på hem till gården och dricka en stor kopp kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0