Back! I'm Back! Back, back, baaaack!

Hello!! Saknat mig? Haha! ;)

Har varit hos Ahmed sen i lördags, bara slappat och kollat på en massa bra filmer! Som den envisa loppan jag är, trodde jag filmerna skulle vara skitdåliga men efter nån övertalning och jag började titta var dom hur bra som helst! Kommer inte riktigt ihåg vad ena filmen hette och den andra kan jag inte stavningen till! =P

Idag väcktes vi av ett samtal som ville att vi skulle följa med till IKEA.. Jag, Ahmed och Zackarias hoppade upp ur sängen, drack kaffe, klädde på oss och drog ut. Mötte upp en kompis till Ahmed och hans tjejkompis med två jätte söta små barn. En var på 6 månader och det är helt sjukt att Zacke varit så liten! Fick gosa lite med henne och måste erkänna att man blir bra sugen, haha! =) Vart iallefall en god lunch och en hel del spanande. Eftersom min plånbok skriker efter pengar just nu kollade jag bara ut lite saker. Till Zacke såklart, vill göra en liten "lekhörna" till honom med kuddar, lampor, filtar och leksaker förstås! Hittade en massa kul som verkligen inpirerade mig till att göra det här, annars brukar det bara skjutas upp! IKEA har så mysiga barnsaker av alla slag, det var första gången jag var in där sen det öppnade. Jag är sen I know!! Känns dock lite tomt ibland, som dom försöker "fylla ut" det stora utrymmet. Men annars var det supermysigt och resturangen var jätte fin! Har i planerna att åka dit med Nike i veckan, jag hoppas det blir av! Nike måste ju få se Zackes gåkunskaper också!! ;) Han springer för fullt nu och försöker rymma heeeeeeeeeeela tiden, puuuuh!! Vart värsta träningspasset för mig idag! Haha! ;)

Nu ska jag äta, hörs senare!
Tyvärr har jag inga bilder men ska försöka knäppa några på min skitunge (fotomodell;) nu.

Ciao!!!


Kommentarer
Postat av: jessica

ja vi får se, jag ska träffa tjejerna vid kl 12. de tar ca 1 timme och gå. kanske länge nu när vi blir många. sen så kanske vi går hem till nån.. men ska vi ta de en annan dag istället?Kram

2009-10-19 @ 16:44:20
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0