Suck..

Imorgon är en sån dag som jag helst av allt bara skulle vilja hoppa över...

Har en jätte viktig sak att göra imorgon i stan som tyvärr inte Zacke kan vara med på. Måste gå upp 05.30 för att fixa mig och hinna med att fixa Zacke. 07.15 ska jag lämna av Zacke hos hans snälla moster/gudmor Malin som ställt upp att vara barnvakt under dagen (tack bigsis! ♥) och sen blir det raka spåret in till stan... Detta säger mig att jag måste sova nu!

Det svider lite att behöva lämna av Zacke så tidigt på morgonen när vi i vanliga fall skulle legat och sovit då =( Men samtidigt vet jag att han kommer ha det super bra hos Malin och han tycker ju att det är jätte kul att leka med sina kusiner!!


Kommentarer
Postat av: Ville

Mormors ÄLSKLINGSUNGE !!!!!!!

2009-11-25 @ 11:40:37
URL: http://www.metrobloggen.se/ville
Postat av: Malin

Visst hade vi skoj igår allihop!!

Det va så mysigt att ha Zacke här:-)

Har bilder från dagen sen om du vill ha.

Pussa godingen från mig!

(Vi sjöng trollmorsvaggsång typ 1000 ggr. Varje gång jag va klar sa Erica "meja" och Zacke sa "öööö")

2009-11-26 @ 08:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0