Shopping!

Det är fan sant... Skor och kläder gör en gladare!!

Hämtade ju ut mitt skopaket från Nelly idag. Nu har jag två par nya kärlekar! Var ett par highheels och ett par lårhöga stövlar! (Har bara knäppt kort på klackisarna för stövlarna gick det inte att få någon rättvis bild på!)

.. Och när jag kommer innanför dörren här hemma har ett TILL Nelly paket landat här hemma! Det var mina jätte fina leggings! Riktigt nöjd vart jag över dom också. Dock tror jag att jag fick fel färg (?) men det gör inte så mycket. Tyckte om dom ändå och det är verkligen inte värt besväret att skicka tillbaka dom för att få den andra färgen. Nä! Men tror jag ska skicka iväg ett mail till Nelly för det är inte första gången dom krånglar och det vore ju tråkigt om fler råkade ut för samma sak. Snälla jag! =)








Och det andra som jag inte kunde knäppa kort på, bilderna vart verkligen jätte kassa!
(klickbara bilder)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, skicka iväg ett mail och klaga. Jag fick ett linne gratis som kompensation förut. Så det kan ju löna sig.



Jag ska också hämta ut ett paket med skor idag. :-)



Kram!

2009-11-11 @ 10:24:51
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0