Piggelin.

Efter att ha druckit litervis med kaffe känner jag mig en aning piggare! =)

Fick nyss höra att bigsis Sara och sötaste Tuva skulle komma hit! Mysigt! Väntas även en god middag här hemma, jag hoppas kunna få ner det i min lilla mage. Har inte kunnat äta på ett par dagar. Inte ens en tårtbit har gått ner? Det är nåt som inte stämmer med mig just nu.. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk!

Idag blir det iallefall fredagsmys! Myyyyys! ;) Vila upp mig inför inflyttningsfesten imorgon! =) Kalle kanske skulle komma förbi på en thé också! Trevlans! Men nu ska jag kolla vad min rackarunge håller på med, vart rätt tyst så det är säkert nåt bus om jag känner han rätt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0