Min hjärna säger stopp..

Mötet i stan gick på ca 1/5 timme, lite längre än vad jag trott. Men det gick bra, faktiskt riktigt bra. Skönt att ha det avklarat eller vad man ska säga. Efter mötet sprang jag iallefall på stan en stund, fixade lite mat åt Zacke och en födelsedagspresent till lillebror Ville som fyller år på onsdag! Tror han kommer bli glad! =) I leksaksaffären sprang jag även på bigsis Malin! Slog följe med henne ett tag innan vi tog bussen hem tillsammans! Mysigt! =)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med en tidning, har tusen saker att tänka på just nu så lika bra att försöka somna tidigt..



Kommentarer
Postat av: jessica

vilken söt bild på zacke :) sötnos..

måste ses snart igen :) kram

2009-11-24 @ 09:05:07
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0