Min gårdag!

Ja, en liten summering av gårdagen då!

Började med lite kalas (tårta och kaffe=) för mig och Tim här hemma. Fick jätte fina presenter, bl.a en tavla av Sara och Emma. Ska visa sen! När gästerna drog sig hemåt började jag fixa mig.. Tar ju lite längre tid när man har en mammagris som bara ska upp till en hela tiden, hehe. Kl 18.00 drog iallefall partyt igång och det vart en galen kväll! Hade riktigt kul!! Jag skrattade så jag fick ont i magen.. Blir ju rätt galet när man umgås allihopa! ;)

Vi tog 22.30 bussen in till stan, vart lite tidigare pga lite missförstånd. Skulle egentligen tagit 23.30 bussen but what a hell =) Gick iallefall in med lillebror och alla andra på Kalas. Vart en öl sen försvann mitt partyhumör helt (är förvånad själv) så jag drog med mig Petra och gick och käkade innan vi mötte upp lillsis och drog hem. Känner att det beslutet var väldigt bra idag! =) Fick sova några timmar iallefall.. Kom hem vid 1 tiden och Zacke tog en sovmorgon till halv 9 så jag är nöjd! =)

Tack världens bästa mamma och lillasyster för hjälpen med Zacke igår. Han verkade så nöjd! Fick ett mms igårkväll när han satt i badet och hade skvätt ner hela mormor sin, haha! =)



Storasyster Emma, Storebror Micke, Jag och Lillasyster Linnéa.




Petras Micke, Jag, Johan och tokiga Frej!



Kommer mer bilder senare! =)


Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Fyllt år! Grattis gumman i efetrskott isf :)

2009-11-16 @ 23:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0