Fredag!

Hej på er!

Zacke var vaken nästan hela natten så han tog en reeejäl sovmorgon.. Jag med! =) Jobbigt bara att alla "rutiner" skjuts upp bara för han vaknar någon timme senare. Han fick kolla på hem till gården med mig och sova sin powernap nu istället, ska nog väcka lillskiten snart så han somnar ikväll.

Senare ska jag iväg och fira kusinen Alexander som fyller 12 år idag! Grattis!!! Det är alla planer för idag. Kanske en vinkväll med Nike om vi inte skjuter upp det till imorgon. We will see. Hoppas ni får en bra dag iallefall!




Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

mysig med vinkväll :) va länge sen jag träffa nike. är allt bra med henne?? :) ha en trevlig frdag o helg :) kram

2009-11-20 @ 20:44:56
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0