Börjarveckan med en beställning från H&M.

Måndag. Ny vecka. Härligt!

La precis en beställning på H&M, har suttit och dragit fram och tillbaka på det men nu vart det av! Brukar oftast ångra mig nån vecka efter jag lagt beställningen men eftersom jag velat haft dom här sakerna i över två veckor borde jag vara nöjd! Och det är jag ju! En mysig oversizekofta fattas verkligen i min garderob. Så det vart en sådan, en paljettväst (lovely) och en halsduk med lite glitter i. Och så får man ju inte glömma bort lilleman, slängde med en cool t-shirt till honom.. En hel del julklappar inhandlades också! Men ingenting som kan visas här! =)

Men nu måste jag börja fixa ordning mig och Zacke. Vi ska röra oss in mot stan om en timme eller två. Hörs när vi hörs! ;)

Till mig:







Till Zackarias:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0