Award.

Jag fick en award av Sara.




Man skulle skriva 10 saker om sig själv. Enjoy!

* Jag är besatt av horoskop, senast igår köpte jag en bok om mitt stjärntecken.
* När det gäller film föredrar jag skräckfilmer.
* Jag har svårt att ta ett nej.
* När jag vet att jag har rätt om nånting ger jag mig inte utan en strid.
* Jag har 4 hål i öronen.
* När jag var 10 år fick jag en ansiktförlamning som höll i en hel sommar.
* Jag skulle inte klara en dag utan kaffe.
* Jag tycker om när allting är planerat in i minsta detalj samtidigt som jag är ganska impulsiv.
* Jag har två mellannamn som är Elisabeth och Albertina.
* Sep 2006 bröt jag handen på en fotbollsmatch men tvingades fortsätta spela. Efter ett tag sprang jag av av egen vilja och visade min hand som var uppsvullen som en fotboll. Fick ha gips i 4 veckor. Haha, ett litet roligt minne.

Var ganska svårt att komma på 10 saker om sig själv på beställning... Hehe.

Jag utmanar Jessica Jannice Erika och Linnéa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0