VILKA dagar!! Me like! Me like! Me like!

Jag har haft ett par KANON dagar!!!!!

Onsdag: Lämnade av Zackarias hos Ahmed. Mötte Nike på en shoppingrunda, öl vid ån och senare middag hemma hos henne, efter det slog förfesten igång för att senare åka ner på stan och möta upp alla tjejer och det var inte några vill jag lova. Nike, Petra, Maria, Sarah, Jenny och mina två systrar sällskapade jag med (mer eller mindre) under kvällen. Speciellt roligt var det att få träffa mina systrar! Inte ofta vi hamnar på samma ställe ute och inte ofta vi 3 kan gå ut samtidigt! Terassen, Oasia, Birger Jarl och firman svirade vi omkring på! Mycket trevlig kväll! Fler sånna kvällar, pleeease!

Torsdag: Sov hos Nike, så vid 14.00tiden dök Ahmed upp med lillZack. Det vart deg i soffan, pumpning av bra musik och goffade i oss bakismat (pizza of course!).

Fredag: Vart det en lång promenad till Zackes farmor som bjöd på god mat och lite barnpassning på kvällen! ;-) Jag & Ahmed ägnade några timmar på Brancos med en öl eller två. Lungt och mysigt! Sov kvar där.

Lördag idag:
Åkte jag hem, är hemma nu och vad kvällen erbjuder återstår att se. Mys med min lilla kille tror jag! Har lovat lillasyster Julia en filmkväll också, så det slutar nog med det! :-)

Riktiga super dagar med mycket sömn och roliga kvällar. Och det var Inte bara jag som vart bortskämd, Zacke kom nämnligen hem med 4 nya bodysar och en t-shirt från hans gulliga farmor!

Nu är det grilling här hemma! MUuuuumMMMSSSs!!

Bjuder på några pics från onsdagen:


Jag och mina två systrar! Emma och Sara!



Jag och Nike på Oasia.



Jag, Nike och Petra. (Haha, häääärlig poose!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0