Nästan klart!

Nu är det nog med städande för idag. Mycket hanns med men inte allt.. Pust! Garderobsrummet är på god väg att bli klart och resten är faktiskt också nästan klart.. Lite smått som behöver fixas bara men det tar vi imorgon! Om inte en städdag vore nog så har jag blivit förkyld IGEN. Har ont i halsen och det gör ont överallt i kroppen.. & nej jag fick det inte för att jag la "alla" mina krafter på att städa, kände imorse när jag vaknade att denna vecka kommer nog gå åt till att bara vila.. Och lite snorpapper kanske.. Blä! Vill inte bli sjuk, vill ut och fara med mina vänner, hälsa på storasyster Malin i hennes nya lägenhet, fika på uteserveringar och sist men inte minst orka med att roa Zacke som ibland inte är det lättaste.. :-) Drömmer jag?

Nä ni, nu ska jag knalla ut i bilen för att hämta upp Zacke.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0