Mysig lördagskväll!

Vart ingen cykeltur, istället vart det en lång promenad med lillsis Julia (födelsedagsbarnet). Kändes som en riktig sommarkväll! Vi var borta över en timme och bara knallade runt, pratade och tokade oss. Det ska göras om! :-)

Imorgon är det morsdag (alltså även MIN dag) och det ska firas här hemma med hela familjen! Min storebror firade mamma redan idag, men imorgon kommer resten av patrullen. Kommer bli en jätte mysig dag! Och om allt stämmer blir det en kanondag med soool imorgon också! Ååååh, I love it!

Nu jag ska plocka undan efter Zackes bad. Det är inte roligt när han badar vill jag lova. Allt vatten som är i badbaljan hamnar utanför på 5 röda. Tokis Zacke!


Ja, så imorgon blir alltså min första morsdag. Om man bortser från när krabaten låg i magen..Fast nu närmare bestämt tror jag att det firades lite då också.. :-) Men det känns bra iallefall, MIN DAG!!Även min mammas dag och hon ska skämmas bort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0