Dåliga skit väder..

Jag klädde på Zackarias, satte han i vagnen.. En promenad var planen! Öppnade dörren och vädret verkade vara på min sida! Meeeen, när jag ska dra ner vagnen från trappan börjar det ösregna! Bara sådär.. Tydligen så vill nån att jag inte ska ut och gå, för nu skiner solen för fullt och det är varmt varmt varmt ute. Men nej, nu sover Zacke så det blir ingen promenix. Skit också! Jag kände verkligen för att gå ut och gå lite.. Jaja! Kanske om nån timme eller två men först hemmagjord pizza! MUMS!

Haha, jag bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: Ville

Ja och den hemmagjorda pizzan beställde ju damen !!!!!

2009-05-24 @ 15:30:25
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0