BACK!

Long time NO see!

Sommarvädret tog fart och jag har verkligen inte funnit någon ro alls till att sätta mig framför datan. Vilket enligt mig är mycket förstårligt!! Men nu är jag tillbaka, dock inte med några bilder eller annat skoj. Det kommer!! Vad som hänt under den här veckan orkar jag inte ens gå in på, men skoj har jag haft! Mycket skoj! En kanon valborg med fint väder, god dricka och sist men inte minst gott folk!


En hel del shopping har det blivit också. Både till mig & lillzack. Bilder kommer på det med..


Nu ska jag försöka få några pers att skicka över bilder från valborg och allt annat roligt jag varit med om.


Kikade bara in för att säga att jag lever, folk måste trott att jag dött eller något! ;-)

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0