Veckans planering!

Kan börja berätta om vad jag gjort idag. Jag tog en lång lång lång promenad (känner mig duktig, därför jag var tvungen att skriva om dagen, hihi!) och tagit en kaffe med Petra.

Tisdag: Ahmed ska ha en hel dag med Zacke vilket borde betyda att jag kan hinna med rätt mycket här hemma om jag inte degar ner mig i soffan. Träning 20.00-21.30.

Onsdag: Gå på stan med Ahmed och kolla efter nya clothes till Zacke.

Torsdag: Träning 18.00-19.30.
Fredag: Ingenting planerat. Så hör av er om ni har tråkigt!
Lördag: Åker till Ahmed. Ta några drinkar med Nike på kvällen.
Söndag: Hemgång från Ahmed.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och pappan ahmed till zacke är tillsammans va? även fast ni inte bor ihop?

2009-03-24 @ 17:51:50
Postat av: Anonym

eller?

2009-03-29 @ 23:31:57
Postat av: Mia

Oj så frågvis du var. När du berättar vem du är berättar jag hur det ligger till.

2009-03-30 @ 11:18:17
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0