Tack för alla fina presenter!

... Och då var dopet avklarat! En jätte fin dag med fint folk och super fina presenter! Zacke höll sig lugn hela tiden, var jätte snäll och glad under själva dopet och jätte snäll glad och gó under fikat. Min lilla prins!

Både mamma och Emma tog kort under dopet, dom måste bara skicka över dom. Senast imorgon hittar ni dom här!



 

Presenterna tog jag kort på med min egna kamera!

Zacke sitter och leker med sin nya badbok han fick ifrån moster Julia.
Tack Julis!




En jätte fin jacka från morbor Micke, Madde och lillKevin.
Tack tack tack!




Supersuper söt klädhängare från min faster och kusiner.
Tack Lotta, Todde, Olivia, Filippa, Victor och Lilla Charlie.




En spargris från min mammas faster.
Tack Britt!




Camilla, Malin och Nike råkade köpa likadana presenter. Men det gör absolut ingenting! Jag sätter in olika kort på Zacke på framsidan så kommer det bli två olika fotoalbum! Gillade dom jätte mycket!
Tack tjejer!




Den första boken från Lotta & Arne!
Den var verkligen jätte fin och det finns gott om plats för foton!
Tack!!




Ett jätte fin lyckopeng ingraverad med Zackes namn och födelsedatum och en jätte fin påse med Zackes namn på som hon har virkat alldeles själv!
 Från Zackes moster och gudmor Malin!
Dom är så fina! Tack bästa du!! ♥





En till lyckopeng fast i guld! Ingraverad med Zackes namn och födelsedatum!
Från gudmor Petra och Micke! Tusen tack tulisar! ♥
Zacke kommer att bli såååå snygg!!



Puttes äventyrs - servis.
Tack Janne och Ingrid!
Behövs till mitt lilla matvrak!




En jätte fin månades ängel från Linnéa och Sandra.
Ska stå över Zackes säng.. Så fin så fin! Tack flicks!



Tomtebobarnen - servis från mormor och morfar!
Jag som alltid tyckt om tomtebobarnen! Åh så fint det kommer bli vid matbordet!
Tack mormor och morfar!! ♥  /Olle!



En jätte fin och framför allt cool body från moster Sara, Simon och kusin Tuva!
Guld guld guld, Zacke kommer bli så tuff! Tusen tack! Tack tack tack!



En jätte fin tavla från gudmor och moster Emma!
Hon har gjort den alldeles själv! Duktiga du sis! :-*
Man blir något stolt och glad när man ser sånt här. Jag valde verkligen rätt gudmor! Tack slemmis!




Och sist men inte minst så fick han en tavla från min moster Anna.
En tavla  som hon ska sy! Fick en liten bild på hur den skulle se ut men det gick inte att ta en bild på den. Hur söt som helst var den iallefall! Tack!!!!



Alla presenter var så fina! Både jag och Zacke är jätte tacksamma för denna dag! Tack till alla som kom!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, va kul att du tyckte om tavlan lil sis! Gör mig hur glad som helst =)

2009-03-08 @ 18:00:50
URL: http://www.metrobloggen.se/emmskis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0