Torsdagkväll.

Jaha, då har ännu en torsdag gått. Jag vet att jag säger det hela tiden, men vart tar dagarna vägen?
Hur som haver, dagen imorgon ser väldigt bra ut! Först blir det till att passa  min plutt Ville, sen tar jag och Zacke vagnen (som för bara några minuter sen byttes ut till sittvagn) in till stan för att möta upp bästa Pepps på en fika och förhoppningsvis lite shopping. Tänkte spana på nån tröja åt Zacke och kanske nån byxa? Vi får se. Efter stan åker jag och Zacke hem till Pappsi Ahmed, där blir det förhoppningsvis nån bra film och bara slapp i soffan. Känner att jag verkligen behöver vila, jag tror att det är det ända som kan få min kropp i schack igen.. Vila vila vila. Funderar på att gå i ide till sommarn kommer.. Aja, våren åtminstone!

Bästa polarna!




Skulle bra gärna vilja veta vad dom här sötnosarna ser!




Nybadad tjockis! Jag tror att Zackarias favorit ställe just nu är i badbaljan!
Han plaskar, skvättar, sitter, ligger och armar och ben far åt alla håll! Han är tokig i att bada helt enkelt!
När det var dags för att komma upp vart han jätte ledsen! Menar verkligen JÄTTE ledsen!




Och här har vi argbiggan Zackarias som jag nämnt i tidigare inlägg! Ser ni hans min? Haha! Han har fått för sig att göra så när han blir arg. Han spänner hela ansiktet och pustar in och ut genom näsan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0