Godnatt!

Jag hade hoppats på en pigg och positiv dag idag men det vart raka motsatsen. Astrött och supernegativ! Inte min dag idag helt enkelt. Ny dag imorgon, nya krafter.. Förhoppningsvis!

Bestämde ju förra veckan att ta tag i mina dagar bättre och att sluta skjuta upp saker! Jag måste faktiskt få säga att det gick riktigt bra, det ända jag inte kom iväg på var föräldrar utb. i torsdags och då hade jag mycket bra anledningar! Hade faktiskt hemskt gärna gått! Såg fram emot det, att få träffa massa söta bebisar och stolta föräldrar! Nåja.. Nästa gång får det bli! Till saken, den här veckans planeringar är = 0. Har inte bokat in nånting, så om nån har tråkigt? Räkna med mig och Zacke! På fredag eller lördag (inte riktigt bestämt än) åker vi visserligen till pappsi Ahmed men alla dagar fram tills dess är vi bara hemma och tråkar så ring ring ring om ni har samma bekymmer.

Nej nu ska jag somna in brevid min diamant Zackarias. (Har slagit ihop hans spjälsäng med min säng, fiffigt va?)

Den här pyamasen kommer jag klicka hem nästa gång det blir shopping från H&M
129 kr kostar den. Jätte söt! Ser verkligen mysigpysig ut!




Najtinajt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0