Onsdag.

Idag var som sagt min "städ-dag" = noll data. 0 data. Zero computer.

Jag lyckades ganska bra må jag säga! Ingen data på hela dagen, gjorde ett litet undantag när jag skulle kolla Grip's söta bebis på webbisar bara! Tusen grattis! :-*

Och så var det städningen.. Inte riktigt lika lyckat! Hade tänkt att bli helt klar idag men jag kom inte ens i närheten. Röjde visserligen hela Zackes byrå, tog bort det som var för litet och det som var för stort! Han har så mycket kläder den rackarn! En sprängfylld byrå + ärvda saker i garderoben (som jag inte ens haft tid till att kolla på ordentligt). Så nu är det snyggt och prydligt i hans stoooora byrå! Det är jag nöjd med! Tummen upp för det och lite städning kvarstår tills imorgon!

Föräldrar utb imorgon är jag tyvärr tvungen att skjuta upp! meeen!!!.. Med bra anledningar! Passar Villeplutt på förmiddagen och fortfarande så har jag jätte mycket att städa och jätte mycket att planera! Prästen kommer även hit vid 15.00 tiden och ska ha en liten genomgång inför dopet. Skönt att han ringde, jag började bli tok nervös! Allting måste ju planeras! Hade helst velat bestämma sånger,psalmer,dikter och fadderullan för två veckor sen. Visst, det hade jag kunnat gjort! Men då hade jag velat träffa prästen direkt efteråt. Åtminstone några dagar efteråt så jag vet hur han vill lägga upp allt och vad man bör läsa osv. Nu träffas vi 2 dagar innan dopet? Och det gör mig nervösare än nervösast! + att jag inte vet om jag ska dela dop med någon annan. När jag ringde och beställde tiden så sa jag att jag vill ha en ensam tid till Zacke (därför jag fick tid på en lördag). Hon sa att dom skulle göra vad dom kunde men det är många barn som döps nu så hon kan inte lova någonting. Så om jag nu mot all förmodan ska döpa Zacke tillsammans med ett annat barn vore det väll bra om jag fick veta deras önskemål? Eller? Aahja, jag får reda på det imorgon och förhoppningsvis blir det bra. Bättre än bra ska det bli!

Nu ska jag lägga Zacke i sin säng och sedan ska jag själv slumra in.
Ni hör mer av mig imorgon! Ska lägga in bilderna då också, proomisioo!

Kommentarer
Postat av: Sara

GRIPS bebis??? Har Grip fått en?! Det hade jag ingen aning om!

2009-03-05 @ 16:18:47
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0