Nervös bara!

Förra inlägget gav mig ett gott skratt! Ja, jag är stressad men jag vet att allting kommer att fixa sig! Jag har ändå planerat en hel del och handlingslistan är klar! Men det känns bara som om det inte räcker? Som om nåt fattas.. Har en marddröm om att jag kommer stå där på lördag och glömt nåt som verkligen är viktigt! Visserligen vet jag till 100% att allting som jag behöver står på handlingslistan.. Det är nog bara min nervositet som talar just nu! 

♥ Prästen ska ringa!
♥ Handlingslistan klar!
♥ Dopklänning klar! Hans moster och hans blivande gudmor Malin har gjort den! Virkad och super fin!
♥ Gudmödrar - Syster Malin, syster Emma och Petra.
♥ Mörkblått sidenband - Emma ska köpa det i veckan.
♥ Dikter till gudmödrarna klart! På tal om det så har Emma skrivit en egen dikt till Zacke! Åh så fin!
♥ Mina kläder + skor, klart!
♥ Julia ska sjunga! - Vi sätter oss i ringen!
♥ Tårtan bakas och dukningen sker på fredag!
♥ Kaffet kokas på lördag..Och vi står i kyrkan 11.30! Wiiish me luck med en glad Zacke!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Åh jag önskar dje lycka till i kyrkan :) jag ahr doip nästa vecka 'r så nervös är jag.. du jag kollade fel på tiden med föräldrautb. så jag o stefan går dit på torsdag istället samma tid. kan du då eller har du mkt att göra inför dopet..?



nästa v är de inge föräldra utb utan nästa är den 19 mars



kram

2009-03-03 @ 20:52:37
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0