Picspicspicspics!... & pics!

För ovanlighetens skull gick jag in på Bilddagboken och kollade igenom alla mina bilder och jag fick mig ett gott skratt! Har jag sett ut så? Har jag betett mig så? Hur mycket partade jag egentligen? Och aa ni vet allt sånt där. Självklart delar jag med mig det roliga till er, men innan ni ens öppnar bilderna tänk på att alla har sin tid då det är okej att bete sig lite hur som helst. Den tiden är över nu iallefall! Och ajuste en sak till, bilderna är tagna för mer än två års (vissa till och med 5 år) sen och mer därtill. På vissa bilder var jag inte ens 18 år. Nåja nu har jag förklarat mig färdigt! Men jag tar det igen - TÄNK PÅ ATT DET VAR LÄNGE SEN och alla har vi haft våran tid. Ellerhur!?

Haha det är en hel del, sååå enjoy! (klickbara bilder)




Jag beundrar alla som tagit sig ända ner hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0